מטרת הטור, היא ללמוד איך בונים עסק מנצח באינטרנט ומנצלים את המשאבים שיש לנו, כך שלא משנה כמה מתחרים וכמה חזקים הם – עדיין ננצח! בטור הקודם למדנו איך לתכנן ולעצב את דף הבית, שזה הדף הכי חשוב באתר שלנו. עם המידע שלמדנו מומלץ לשפר את מה שקיים ולדעת מה לבקש מבונה האתר שלנו. היום נלמד כפי שהבטחתי על בניית אסטרטגית שיווק ותכנון לאיסוף מאגר לקוחות
פוטנציאליים.

בנינו אתר מדהים, הלקוחות והחברים לא מפסיקים להחמיא לנו עליו אבל הכנסות ולקוחות חדשים כמעט ולא מגיעות ממנו. מה עושים? ראשית צריך לדעת מה הסיבה לכך. גולש ממוצע שראה מוצר מעניין או שירות שיכול להועיל לו מתישהו, לא תמיד מבצע את ההחלטה באותו הרגע ולרוב הוא רוצה לחשוב על זה עוד קצת, להתייעץ, לראות מוצר דומה אצל מתחרה או להמתין להמלצה מחבר.

תחשוב שזה כמו שאתה נכנס לחנות בגדים מדהימה, אבל לבד אתה לא רוצה לבחור כי אז ,( אתה חייב את חוות הדעת של מישהו שקרוב לך (על המוכרת אני אישית לא סומך אתה אומר למוכרת שאתה תקנה פעם הבאה, ולפעמים לא חוזר לעולם. באתרי אינטרנט, היד על ההדק קלה עוד יותר ומכיוון שרוב הגולשים שנכנסים לאתר שלנו לא ירכשו או יזמינו שירות במקום, עלינו למצוא דרכים לקחת את הפרטים שלהם

ככל שנוכל, ולא רק דרך האתר אלא בכל פלטפורמה שנופיע בה באינטרנט, שזה דף עסקי בפייסבוק, דף נחיתה שנפרסם בגוגל ועוד. שלב ראשון, הוא למצוא איזה שירות או מוצר נוכל לתת בחינם – כן, משהו שנוכל לתת לגולשים ללא תמורה. זה יכול להיות סרטון הדרכה של משהו, טיפים, ספרון, דוגמית או כל דבר אחר. תהיו יצירתיים, תראו מה עסקים שקיבלתם מהם מוצר כזה עושים ותמצאו את הדבר שמתאים אליהם.

זה לא חייב להיות מתוך מוצר שאתם מספקים, מה שחשוב זה שהמוצר שלכם והמוצר החינמי יהיה מתאים לאותו קהל יעד. דוגמה שיישמנו עם לקוח שלנו, זה עסק של בנק דם טבורי שנתן שירות של הודעות והתראות במייל ו- SMS במהלך 9 חודשים לאישה במהלך הריונה, ועם רשימת הנשים שהצטרפו ושהוא צבר, הוא לקראת סיום תהליך ההיריון הציע להן את המוצר שלו. כמובן שההמלצה היא לא לפרסם ולשלוח רק הצעות מכירתיות בדיוורים שאתם אוספים במיילים, אלא יותר לספק תוכן איכותי ואפילו ברמה כזו שמי שקיבל אותו, יעבירו הלאה לחברים שלהם.

לסיכום, לאחר שלמדנו על חשיבות מבנה האתר, האסתטיקה שלו והנאת הגלישה בו כדי שהלקוח יישאר בו, היום למדנו דבר חשוב נוסף שזה הגדלת אחוזי המרה ורעיונות לשימור הלקוח. בטור הבא, נלמד יותר לעומק על איך לשמר את הלקוחות הפוטנציאלים, הקיימים ותקבלו רעיונות רבים שמניסיוננו עובדים יותר טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *