כל אדם באשר הוא נולד עם תכונות אשר מאפיינות אותו, ומעצבות את דמותו לאורך השנים.
אנו יודעים לשייך כל תכונה לקטגוריות שונות, בין אם היא טובה, ובין אם היא לא. יש תכונות אשר מועילות לאדם יותר, ויש תכונות אשר מעכבות אותו בהתקדמותו אל עבר יעד מסוים בחייו. לא תמיד כל אדם יודע להתמודד עם תכונות אלה לבד, ולכן חשוב מאוד להיות פתוח לסביבה הקרובה אשר מכירה אתכם טוב. לדעת אילו תכונות טובות או לא טובות קיימות בעצמך, נקרא מודעות עצמית, אך לא תמיד המודעות העצמית מספיקה בכדי שהאדם ישתפר. לשם מטרה זו, מועברות המון סדנאות אימון ברחבי הארץ שמתעסקות בפיתוח, התמודדות עם קשיים, ובבוא הזמן גם מקדמות אל עבר המטרה.

אימון למען הפיתוח עצמי

כל אדם הוא יצירת מופת, כל אחד הוא עולם ומלואו, אבל אף אחד לא הגיע לעולם עם ספר הוראות שיסביר לנו כיצד להתנהג ומה לעשות. בבוא הזמן האדם מתפתח ולומד בהתאם לרמה שלו.
אך ישנם פעמים רבות בהן האדם ניצב מול מטרה מסוימת שאינו יודע כיצד להשיגה, מכיוון שאף פעם לא ידע כיצד. אדם שלא נמצא מוכן מנטלית, אינו מוכן עדיין להגשים את היעד. לכן אימון למען הפיתוח עצמי של האדם נועדה על מנת לכוון את מחשבותיו של אותו אדם להשגת היעד שהציב לפניו. לשם כך נדרש לעבוד קשה, לכוון את המחשבה להשגת היעד.
חישבו על השאלה "למה?", למה האדם צריך לשאוף למטרה מסוימת? למה הוא צריך כל כך להשיג את זה? מה החשיבות של המטרה הזאת? מדוע היא תועיל לו? אם כל השאלות הללו נענו ללא ספקות, והדבר היחיד שהוא חשב עליו זה "ברור מאליו", סימן שהוא יודע מדוע המטרה הזאת חשובה, ועכשיו על מנת לדעת איך להשיג את המטרה, האדם צריך לעבוד על עצמו ועל יכולותיו ולהתקדם קדימה.

אימון זה נועד רק על מנת לגרום לאדם להשיג את מטרותיו, אך זהו אימון אחד מתוך הרבה אימונים קיימים שנועדו לשמש להרבה מטרות. אל תהססו, צרו קשר כעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *