אם תשאלו אדם או גוף שמעוניינים להשקיע באתר אינטרנט – מה מוביל אותם בהחלטתם להשקיע, הם יענו, על פי רוב, את התשובות הבאות: מערכת טובה לניהול תוכן, זרימה מתמדת של חדשות ופרסומים עדכניים ונוכחות גדולה וחיובית במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. ואכן, נוחות ניהול אתרי אינטרנט ודירוג גבוה במנועי חיפוש הם הבסיס למחזור עסקי גדול בעולם האינטרנט.

אם יש לכם כבר אתר אינטרנט, אתם בוודאי יודעים על מה אני מדברת. אתם כבר מכירים בחשיבות של קידום אתרים וההשפעה שלו על ההצלחה המסחרית של האתר, אך האם אתם מודעים לכך שגם את שם החברה שלכם צריך למתג ולקדם? שכן, המוניטין שלכם נבחן לא פעם על ידי לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים ואפילו עובדים – ברשת.

החדשות הטובות הן שחלק מן הפעולות שאנו מבצעים לצורך קידום האתר יכולות לעזור לכם גם בניהול המוניטין באינטרנט. כך שלא צריך ללמוד את כל תורת ניהול המוניטין ברשת מן היסוד, אלא להעביר את הידע שרכשתם עד כה בקידום אתרים לצורך ניהול המוניטין שלכם. החדשות הפחות טובות הן, שיש מעט שוני בין שני התהליכים.

בשורות הבאות אנסה לעמוד על ההבדלים העיקריים ועל הדמיון שבין קידום אתרים לבין ניהול מוניטין באינטרנט.

נקודות הבדל ודמיון

נקודות המשיקות זו לזו בשני התהליכים הן:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *