כל בעל עסק שמתחיל לברר על בניית אתר מקצועי באינטרנט בשילוב עם תהליך קידום מבין כי קיים קשר ישיר בין עיצוב האתר לבין הקידום שלו. גוגל מתייחס למגוון עצום של קריטריונים וביניהם הוא כולל גם את חזות האתר בצורה עקיפה- סטטיסטית המעידה על כמה הגולש שהגיע לדפים השונים באתר- מרוצה או מקבל את התמורה לחיפוש שלו.

 

לכן כאשר אנו מחליטים לבנות אתר אינטרנט זה לא מספיק להשקיע רק בתוכן שלו, באיכות הטעינה, בקניית הדומיין וכו׳, עלינו גם להשקיע בעיצוב. איך שלא מסתכלים על זה, תהליך של בניית אתר הוא תהליך יקר שעלול בחלק מהמקרים להגיע גם לכמה אלפים של שקלים שלא לדבר אחר כך על תהליך הקידום שזו כבר הוצאה חודשית קבועה.

הבעיה היא שלעסקים קטנים לא תמיד יש את התקציב להשקיע כל כך הרבה כסף לא בבניית האתר ובטח שלא בעיצוב שלו. אז מה עושים, אך מעצבים אתרים לעסקים קטנים ומוזילים עלויות? הנה כמה דרכים לעשות את זה בהרבה הרבה פחות…

 

על וורדפרס שמעתם?

וורדפס היא מערכת לניהול אתרי תוכן שבאמצעותה אתם יכולים לעצב את האתר שלכם ממש בעצמכם. המערכת הינה חינמית ומתאימה לאתרים מכל מיני סוגים: אתרי תדמית, אתרי פורטפוליו, ניוזלטרים, חנויות אינטרנטיות ועוד. היופי שבמערכת הזו הוא בהיותה גמישה. כל מה שאתם צריכים זה לשחק קצת עם התוכנה, אפילו אולי לצפות בכמה סרטוניום ביוטיוב ואתם כבר תהפכו למאסטרים בעצמכם. יתרון נוסף במערכת הזו שהיא מאוד ידידותית הן לבונה והן לגולש אחר כך, לכן גם עבודת הקידום בין אם תתבצע בעזרת בעל מקצוע ובין אם בעצמכם תהיה קלה ופשוטה יותר.

 

דרך נוסף להוזיל את הוצאות בניית האתר, זאת במידה ואין לכם זמן או אנרגיות להתעסק עם תהליך בניית האתר בעצמכם היא על ידי בחירת חברה המבצעת בניית אתרים לעסקים קטנים ואז מראש אותה חברה יודעת להגדיר את התקציב של תהליך הבנייה לפי מה שאתם מסוגלים להשקיע. כך תוכלו לקבל אתר אינטרנט במחיר אידיאלי מבלי להתפשר על העיצוב. ניתן גם לבחור בפרילנסר שיודע לבנות ולעצב עבורכם אתר תדמיתי משגע, דרך נוספת להוזלת עלויות.

באתר של מוזי אינטראקטיב ניתן להתרשם מכמה אתרים מעוצבים ומרשימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *