בימים הקרובים שאחרי היציאה לאור של הגיליון ה-7 הזה אני הולך להשיק קורס קופירייטינג מטורף שלי ולכבוד הבשורה המשמחת הזו החלטתי לחלוק אתכם טור מיוחד בנושא קופירייטינג.

במאמר הזה נדבר על המילים הכי חזקות שתוכלו להשתמש בהם בכותרות שלכם ובדף המכירה שלכם. מוכנים? בואו נתחיל…

"אתה עדיין…"
"אתה עדיין" בכותרת שלכם לא רק שתתפוס את תשומת לבו של הקורא אלא גם יכולה לגרום לו לענות על השאלה שלכם ולהגיד "כן", במילים אחרות להסכים אתכם. בדוגמה הבאה הלקוחות שלכם הם אותם אנשים שלא קנו מחשב חדש כבר כמה שנים:
"אתה עדיין משתמש באותו מחשב ישן ואיטי?"
הנה עוד דוגמה: "מבזק חדשות…"
מבזק חדשות בכותרת שלכם יתפוס את תשומת ליבם של הקוראים שלכם כי "מבזק חדשות" אומר שיש משהו חדש שלא ידעו לפני וייתכן ועדיין לא רבים יודעים עליו, אז זה יסקרן אותם והם ירצו לקרוא עוד כדי לראות במה מדובר.
"מבזק חדשות! מדענים מצאו תרופה לאקנה"

עוד מילה חזקה לשימוש היא המילה "גילוי" לכל צורותיה: "גלה, גלי, גלו, התגלה ש…"
המילה גילוי בצורותיה השונות בכותרת שלכם תעניין את הקוראים בגלל שאנשים אוהבים לגלות דברים חדשים שאולי יוכלו להועיל להם.
אם ניקח לדוגמה קהל יעד של אנשים הרוצים להוריד במשקל אז זו למשל יכולה להיות כותרת טובה:
"גלי את הסודות לירידה ושמירה על המשקל שלך"
או
"גלה את הסודות המונעים ממך להחזיר את הריבועים בבטן"

המילה "חשיפה" גם היא חזקה במיוחד.
"חשיפה" בכותרת תתפוס את תשומת ליבם של הקוראים שלכם כי הם ירצו לדעת מה הסתירו מהם, הם ירצו לדעת על מה כל העניין, אנשים הם סקרנים – זהו טבע אנושי.

אם לדוגמה קהל היעד שלנו הוא אנשים הרוצים להרוויח כסף מהאינטרנט אז הנה כמה כותרות נחמדות:

רשמו בפניכם עוד מילה חזקה – "איך ל…"
"איך ל…" בכותרת שלכם תמשוך את תשומת ליבם של הקוראים מכיוון שיש כאן משהו שהם יכולים ללמוד שאולי יועיל להם איכשהו… אם לדוגמה קהל היעד שלנו הם אנשים האוהבים לדוג אז הינה כותרת טובה:
"איך להיות מאסטר בדייג בתוך 8 ימים או קבלו את כספכם בחזרה!"

אוקיי אז אני בטוח שכבר הבנתם איך להשתמש במילים כוחניות בכותרת ובדף המכירה שלכם. אז מה שאני הולך לעשות עכשיו זה פשוט להציג בפניכם את שאר הרשימה של המילים.

אז הינה הן כאן:
מדהים… האם אתה.. עובדה… איך אני… הרשה לי לאתגר אותך… דמיין… להציג… סודות חבויים… הזדמנות אחרונה… קסם… לעשות/להרוויח כסף… חדש… לעולם לא נראה/נצפה לפני… עכשיו אתה יכול… הוכח… הסיבות ל… תוצאות… שמור… חסוך כסף… הסודות של… סקס… עצור… קבל יתרון… המלצה… הם צחקו… זמן רגיש (טיימינג)… פנק את עצמך… האמת על… מידע חסוי… מסווג… שוחרר… אזהרה… דרכים ל…

אוקי אז מקווה שאהבתם את המאמר שלי הפעם, קורס הקופירייטינג הזה הולך להיות מפוצץ! מי שישתמש בערך שיקבל בקורס לבטח יעלה את אחוזי ההמרה וכמות המכירות שלו לגבהים שלא הכיר.
נתראה בקורס :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *