לכבוד הראיון ה-7 המכובד (7 מספר המזל הידוע) החלטנו לפנק אתכם בראיון אישי מכובד ביותר עם מנכ'ל מכללת קליקים, הפרצוף היפה שמופיע על השער של הגיליון הזה, יש לו תואר שני במנהל עסקים, הוא מומחה למסחר בeBay ובעל ניסיון בהרבה שיטות לעשיית כסף באינטרנט והוא אפילו מגיש פינה משלו בתוכנית רדיו!

גבירותיי ורבותיי – סילויו פינקו!

הקדמה:
היום אני מנסה להשיג לכם ראיון אישי מיוחד עם בחור שאני אישית מאוד אוהב ומעריך ברמה האישית והמקצועית. הבעיה שהיום יום ראשון ומשרדי החברה די עסוקים וכמעט בלתי אפשרי להיכנס לבניין ביום הזה! ניסיתי לצלצל אליו אך בגלל העומס המוטל על כתפיו הוא לא היה זמין.
התקשרתי למשרדים שלו במשך כל הבוקר בניסיון לקבוע פגישה אך הצליל שם תמיד תפוס, כנראה גם שם עסוקים מאוד… לקחתי גיטרה והתחלתי לשיר סרנדות מתחת לחלון אולי הוא ישמע וזה יסב את תשומת ליבו אליי. כל זה לא עבד אז לקחתי פתק ורשמתי עליו "אני למטה!" – קשרתי אותו לאבן וזרקתי אותה על החלון של משרדו של האיש שאני מחפש אך במקום שהוא יופיע אחד המאבטחים שם לב אליי ותפס אותי בכוח, הוא הכניס אותי לבניין וקשר אליי אזיקים – כשצעקתי שאני בסך הכול עיתונאי שקבע ראיון אישי עם המנכ'ל של החברה הם הביאו אותי למשרדו תחת אבטחה כבדה, שנכנסתי למשרדו המפואר אני רואה שולחן ישיבות גדול כשבקצהו יש כיסא עם הגב אליי וקול שאומר "מי אתה ידידי?" – הצגתי את עצמי ומייד הוא הסתובב אליי – סוף סוף פגשתי את האיש שאני רוצה לראיין!


סילויו: אני מתנצל ניסים על ההכנסה הדרמטית, יום ראשון זהו יום לחוץ בחברה וקשה מאוד לתפוס אותי, מדוע לא התקשרת הרי יש לך את המספר שלי?
ניסים: התקשרתי! אפילו שמעתי את כל הפאנטון שלך פעמיים! "I want to be a billionaire…"
אחלה שיר דרך אגב מדבר לכולם אני חושב
סילויו: חחח אוקיי מקובל. מדוע אתה כאן ניסים?

ניסים: מזאת אומרת? אתה כותב למגזין שלי טור אישי מכובד מאוד והינה אנחנו מגיעים לגיליון 7, מספר שאני מאוד אוהב ואני רוצה להקדיש לך תמונת שער על הגיליון + ראיון אישי בגיליון זה. האם תוכל להקדיש לי כמה דקות מזמנך היקר?
סילויו: בשבילך – בוודאי!

ניסים: אוקיי אז שאלה ראשונה! – איפה השירותים? ^_^
סילויו: חחחח אתה משהו מיוחד… צא מהדלת, במסדרון משמאל הדלת האחרונה.
*לאחר 10 דקות הליכה במסדרון הגעתי סוף סוף לדלת האחרונה, עשיתי את צרכי וחזרתי למשרדו של סילויו לתחילת הראיון…*

ניסים:
1. אוקיי אני מוכן! סילויו, ידידי הטוב. ראשית הצג את עצמך לקוראים, במה אתה עוסק כיום הקשור לשיווק ועשיית כסף באינטרנט? (לא לכתוב כרגע על התוכנית שאתה מגיש ברדיו תהיה שאלה על זה)
אני מתעסק בעיקר עם הבאת תנועה, אם זו תנועה אורגנית או תנועה ממומנת. דבר מעניין שאני מתנסה בו כרגע הוא הבאה של תנועה offline לonline, למשל מsms או billboard

2. כשהתחלת את דרכך בתחום, האם האמנת שתצליח? מי תמך ומי לא תמך בך בסביבה הקרובה?
האמת היא שהתחלתי מאד מוקדם, אז לא היה מי שיגיד לי שזה לא נכון ושזה לא ילך.. כמעט כל מי שדיברתי איתו, לא הבין על מה אני מדבר. האמת היא שעדיין זה ככה…

3. מתי ראית לראשונה שהעסק האינטרנטי שלך מתחיל להראות רווחים אמיתיים ורציניים?
שורה תחתונה: מעולם לא הייתי שכיר. אבל לא תמיד היה קל. היו לי כמה התחלות… הקמתי את העסק האינטרנטי הראשון ביחד עם רן ארוסי והלך לנו טוב די מההתחלה. הנפילה הגיעה אח"כ… ונאלצנו להתחיל שוב. זה קרה כמה פעמים, היום אני מבין שזה חלק מהחיים, אני מרגיש שכל כמה זמן (לפעמים זה חודשים ולפעמים שנים), אני מתחיל הכול מההתחלה.

4. כיום אתה עומד בראש מכללת קליקים – מכללה לייצור הכנסות מהאינטרנט, אני מאפשר לך לנצל את הבמה המכובדת הזאת, לספר לקוראים אודות המכללה, הקורסים שלה, הסדנאות, תרגיש חופשי לספר ולהשאיר בנו טעם של עוד!
בשתי מילים: זה עובד! העובדה היא שלאחר כ9 שנות פיתוח, ב2007 הצגנו שיטת לימוד שהיממה את העולם (נכתב עליה אפילו ספר בארה"ב). בתכל'ס, זה שאפשר לעשות כסף כולם יודעים, חלק גם מצליחים. אבל ללמד את החומר,  מעטים מאד מצליחים. אנחנו מהמעטים הללו. אחוזי ההצלחה של התלמידים שלנו גבוהים מאד. רוב מי שעוסק בשיווק שותפים בארץ למד אצלנו. האמת היא שחלק גדול מה"גורואים" בתחום, החלו כתלמידים אצלנו. שיטת הלימוד עובדת!

5. בנוסף לכל מה שנאמר עד עכשיו, אני יודע שאתה גם מגיש תוכנית ברדיו, האם תרצה להציג את התוכנית? מה השם שלה? מתי משודרת ובמה היא עוסקת? אני בטוח שהרבה מהקוראים ישמחו להאזין לתוכניתך!
זו השעה הכיפית שלי בשבוע!! לתכנית קוראים ג'יגהבית והיא עוסקת באינטרנט ומדע. יש לי שם פנה בשם (איך לא…) גי'גהצ'ק בה אני נותן טיפים כיצד לייצר כסף באינטרנט. אולי תבוא להתארח מתישהו?

6. בשמחה בואו נמשיך הקוראים בשוונג: אם אני בחור חדש עכשיו שנכנס לתחום הזה באינטרנט. מהם סיכויי ההצלחה שלי? באיזו דרך אני צריך לפנות? למי מהאנשים אני צריך להקשיב? איך אדע מהו קורס טוב ומה יהיה בזבוז של כסף וזמן?
סיכויי ההצלחה שלך תלויים שני דברים, 1. זמן שאתה מוכן להשקיע 2. יכולת לברור את העיקר מהטפל.
יש המווווון חומר באינטרנט בתחום ואשפר לטבוע. את הדבר השני אפשר לפתור בקניית קורס , אם כבר אז במכללת קליקים…:) או בכל מקום רציני אחר.
את הדבר הראשון אפשר לפתור בהתנתקות מהכבלים/yes. בהשקעה של 5-7 שעות בשבוע (בנוסף לזמן המוקדש ללימודים), אפשר להגיע רחוק. זה לא הרבה.

7. לסיום, כמנהל המגזין אני יכול להגיד לך שהרבה מהקוראים מאוד אוהבים את הפינה שלך, היא איכותית, מעניינת ומלמדת! האם תמשיך לכתוב למגזין ולספק לקוראים מידע איכותי ומעניין או שפניך מועדות לכיוונים אחרים?
אני איתך במגזין, אני נהנה מאד לכתוב ויותר נהנה אף כשקוראים אותי…
אגב, לאחרונה אני מעורב בקמפיין פוליטי. תחום מרתק ומעניין כמעט כמו שיווק של מוצרים מסחריים.
אולי תקדיש את המגזין הבא לפוליטיקה? יש לי הרבה מה לתרום.

חחח נצרף לך באנר לבחירות הבאות אני רוצה להודות לך מקרב לב על הזמן שלך והערך שחלקת איתנו היום. אני בטוח שהקוראים של המגזין ייהנו ממנו מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *