איך כל אחד יכול לעשות דברים שהוא אוהב ולייצר מהם הכנסה כספית נוספת דרך תוכניות שותפים? היום בעידן האינטרנט האם זה לא נפלא שכמעט כל רעיון שיש לך אתה יכול לממש וגם ליצר ממנו עסק קטן (שיכול להפוך אפילו לעיסוק המרכזי שלך) שייצר הכנסה כל חודש? למי שרוצה להתחיל בתחום הזה הדבר הראשון שאני יכול לייעץ לו זה שכדאי לך לחשוב על התחום הזה ממש כעסק לטווח רחוק ולא לחשוב כל זה כעל משהו של "לעשות את המכה". אם זהו בדיוק המידע שאתם מחפשים בכדי להתחיל את העסק המצליח שלכם המשיכו איתנו!

עליכם להבין שהדרך להצלחה בתחום הזה היא ללמוד וללמוד הרבה ויש  מאיפה: קורסים, ספרים, מאמרים, בלוגים, שיתופי פעולה, נטוורקינג וכמובן גם מהמגזין הזה… אך הדבר החשוב ביותר הוא ליישם את המידע הזה ולפעול- זו בערך הדרך היחידה לגדול ולהצליח. רק בעזרת עבודה קשה, לומדים באמת ומצליחים לאורך זמן. כמובן שכדאי להיות מוכנים גם לכישלונות, זה חלק מהעניין אבל האמת היא שאין פה ממש כישלונות כי כל "כשלון" הוא זה שילמד אותך ויוביל אותך קדימה.

למי שבאמת מחליט שהוא רוצה להתחיל ולהכיר את עולם השיווק באינטרנט הייתי ממליץ להתחיל בהקמת אתר פשוט (בוורדפרס) ולבחור נושא אותו הוא חי ומתחבר אליו- חשוב מאוד לעשות משהו שמתחברים אליו, אחרת זה לא יחזיק מעמד לאורך זמן או שתעסקו בו בחוסר חשק, בלי דחף למנף אותו לגבהים חדשים.

אז באילו נושאים אפשר לעסוק?

אם יש לך התמחות כלשהי והמידע שתוכל לתת לגולשים יהיה בעל ערך – תתחיל לכתוב על זה באתר משלך.
אפשרות נוספת היא אם יש לך תחביב מסוים (לדוגמא: טיולים, ספרים, לימודים) – תוכל לבנות סביב זה אתר. כתוב תוכן בעל ערך ועניין למי שיקרא אותו ויש לך עסק שיכול להצליח בגדול…
בנוסף, אם יש לכם מטרה שברצונכם להגשים תוכלו לכתוב על כך במדור הבלוג של האתר שלכם. דוגמא טובה לכך היא מהסרט המבוסס על סיפור אמיתי- "ג'ולי וג'וליה" שבו ג'ולי- חובבת בישול גדולה, החליטה להכין את כל 524 המתכונים שיש בספר של ג'וליה צ'יילד- שפית חלוצה בתחומה ושיתפה את הקהילה בהתקדמותה בדרך למטרה שלה, תוך כדי היא זכתה להצלחה גדולה מאוד ובעקבות כך הפכה להיות סופרת- גם אתם יכולים למצוא את יעודכם בצורה הזאת, זה מתחיל בדברים הבסיסיים, מרעיון בסיסי אבל משם זה מתפתח לכיוונים שונים.

מה תצטרך ללמוד בדרך?

איך להביא גולשים לאתר ממספר מקורות (גוגל, רשתות חברתיות, פורומים ועוד). איך לכתוב תוכן בצורה מעניינת ומושכת, איך למדוד את התנועה באתר ואל האתר, אילו מוצרים אפשר לפרסם באתר, איך ליצור תנועה לאתר ולמכור על ידי שימוש בניוזלטר ובנוסף תלמד דברים רבים על עצמך… תגלה עולם מרתק!

לסיכום עליכם לזכור שהדרך והעניין לא פחות חשובים מהתוצאה (לפחות בהתחלה). ברגע שאתם נהנים מתהליך היצירה, ההתפתחות ואתם מרגישים שאתם ממשים את תחומי העניין שלכם- הפרסום וההכנסה יבואו מעצמם. זכרו, מי שמתייאש באמצע הדרך, לא מגיע לסופה…זה אפשרי, כמעט כל אחד יכול. מה איתך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *