שם רע?

אז יש לנו אתר, או עמוד פייסבוק ויש אנשים שלא אוהבים אותנו ומפרסמים עלינו דברים שליליים.
מה לעשות עם זה? אפשר להתעצבן, אפשר להתעלם ולהגיד שזה בא עם ההצלחה, אבל אפשר להבין שזה גם לטובתנו!
כן, אפשר לרתום את הפרסום השלילי כדי לעשות יותר רווחים מהאתר/בלוג או עמוד פייסבוק שלנו.
איך?

  • קודם כל להבין שכל פרסום שלילי, הוא קודם כל פרסום, זה אומר שמי שרואה את הפרסום נחשף לכך שהאתר שלנו בכלל קיים!
  • הנקודה הבאה היא חשובה מאד, רוב מוחלט של המלכלכים גם ישימו לינק לאתר שלנו. מצוין! זה אומר עוד תנועה. עוד תנועה שאפשר לעשות לה מוניטיזציה!.
  • בכך שמישהו בכלל מביע עלינו דעה, זה נותן לנו בעצם חותמת המאשרת שאנחנו ברי סמכות בנושא שעליו מלכלכים עלינו. חשבו על ביקורת על סרט. כדי שתהיה ביקורת על במאי, הוא קודם כל צריך להיות במאי. אז בביקורת (גם השלילית) שנותנים לנו, אנחנו בונים את המוניטין והמקצועיות שלנו.
  •  אם המוצר/שירות שלנו הוא טוב,  אנשים כן יהיו מוכנים לקבל את זה שהשתנינו ולתת לנו הזדמנות. כלומר גם אם מישהו רואה פרסום שלילי, תחושת הצדק שלו תרצה לשמוע גם את הצד שלנו, אם המוצרים שלנו באמת טובים, אז הם גם יקנו.
  • הנקודה האחרונה למתקדמים: בגלל שיש הרבה נוכלים באינטרנט, הרבה גולשים יחפשו את שם האתר ממנו הם רוצים לקנות בצירוף המילה scam. סביר מאד להניח שהצירוף הזה יהיה זול מאד בגוגל adwrods, אז אנחנו יכולים בעצמנו לקנות ביטויי מפתח שליליים בגוגל ולהפנות את הגולשים לאתר שלנו, או לעמוד מיוחד באתר שלנו ושם לנסות למכור להם את המוצרים שלנו. תתפלאו אבל זה עובד כמו פרסום רגיל, אבל הרבה יותר זול!

כמאמר הפתגם there is no such thing as bad publicity.

Leave a Reply

Your email address will not be published.