יזמים ובעלי עסקים רבים מקימים אתר אינטרנט כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. כיום בעזרת הכוח הפרסומי העצום של האינטרנט ניתן לפרסם בחינם או בתשלום בדרכים שונות ולהגיע אל קהל רב ככל האפשר, כן ניתן למקד את קהל היעד לפי סוגי פילוחים שונים כמו: גיל, מין, אזור מגורים וכד'…

היום נלמד איך להוסיף תוסף שיתוף לאתר שלנו בקלות בלי ידע קודם. חשוב שתוסיפו את כפתור השיתוף לאתר שלכם, מכיוון שהוא יכול לספק לכם פרסום חינמי, על ידי כך שאנשים ישתפו את התכנים מהאתר שלכם לפייסבוק, לגוגל ולרשתות חברתיות אחרות. זה בטבע שלנו כבני אדם לשתף דברים, וכיום אנו יכולים לנצל את זה לטובת קידום העסק שלנו וקבלת פרסום חינם מצד המבקרים באתר שלנו.

להלן מדריך פשוט, קצר וקליל שמסביר איך להוסיף תוסף שיתוף כזה לאתר הוורדפרס שלכם:

שלב ראשון –

גשו אל לוח הבקרה ולחצו על "תוסף חדש".

http://up413.siz.co.il/up3/uzm3kdwn5eym.jpg

שלב שני –

גשו אל לוח הבקרה ולחצו על "תוסף חדש". בחיפוש עצמו רשמו את שם התוסף tweet-like- google-and share,  (התוסף מתיחס לא רק לפעולת שיתוף הלייק בפייסבוק אלא לכול ארבעת השיתופים בטויטר בפייסבוק בגוגל וכמובן כפתור הלייק)

http://up413.siz.co.il/up1/jzm1zydtrmfi.jpg

שלב שלישי-

התקינו את התוסף ע"י לחיצה על התקנה של התוסף הראשון ברשימה.

בחלון שיקפוץ לחצו אישור ובעמוד החדש לחצו על הפעל תוסף – והתוסף יופעל בהצלחה!

http://up413.siz.co.il/up1/yxomyatzmy2z.jpg

שלב רביעי-

היכנסו להגדרות עצמם (הגדרות > Tweet Like Plusone) ובקלות רבה בחרו את האיקונים שאתם רוצים שהם יופיעו…למשל: פייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר וכו'…

סדרו את המיקום שלהם כרצונכם כמובן … (מעל התוכן או מתחת לתוכן, מגדילים או מקטינים) ובסוף לחצו על save changes ועברו אל האתר …..

http://up413.siz.co.il/up1/k3nkf2lzjyzy.jpg

סיכום-

בסופו של דבר כפתור השיתוף של פייסבוק לאתר שלכם יתרום לכם כדרך הגעה פשוטה קלה ויעילה לקהל היעד הנדרש בצורה יעילה וקלה לתפעול גם למי שאין ידע כלל בבניית אתרים.

אז בואו נחזור על מה שלמדנו היום:

בשלב ראשון הורידו את התוסף, בשלב שני יהיה עליכם להפעיל אותו, בשלב שלישי – בחרו את האייקונים של הרשתות החברתיות שתרצו שיופיעו בכפתורי השיתוף, לבסוף שמרו את השינויים, ובדקו שהכפתורים באתר עובדים.

כמובן, אם אתם זקוקים לעזרה, אתם מוזמנים להשאיר תגובה כאן למטה באתר ואעזור כמה שאוכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *