אם אתם זקוקים לעוד כסף כהון אישי להקמת עסק ועזיבת חייכם השכירים במקרים רבים בחיים ייתכן וכספים שלכם פשוט ילכו איי שם לאיבוד באיזה חשבון רדום של חברת ביטוח כזו או אחרת. הכספים האלה הם שלכם כחוק (במידה וקיימים כאלה על שמכם כמובן) ואתם יכולים למשוך אותם בכל עת. למעשה, חשוב שתעשו זאת מהר אחרת הם יאכלו ויאכלו עד שלא יישאר מהם כלום. על מה אנחנו מדברים?

הסיבות מדוע אינכם יודעים אולי על הכספים האלה

מדוע אף אחד לא מעדכן אתכם על הכספים הללו

מדוע לא מספרים לכם על הכספים הללו? זה מאוד פשוט – הם לא רוצים שתבצעו איתור כספים אבודים ותגלו אותם. הסיבה העיקרית הראשית היא ככל שהכסף יושב בחשבון רדום הרי שחברת הביטוח גובה דמי ניהול חודשיים על "ניהול" הכסף שלכם וזה אומר שהיא גוזרת קופונים בשווי מיליוני שקלים על חשבונות רדומים בשווי מיליארדי שקלים. כל זמן שאינכם דורשים את הכסף הם ימשיכו לגבות עליו דמי ניהול ולהתעשר כל חשבונכם. בנוסף, הן עושות שימוש בכספים ומשקיעות אותן כדי להרוויח תשואות.

כך תבצעו איתור כספים אבודים במהירות

מי שרוצה לנסות לברר לגבי כספים אבודים שלו בצורה בסיסית יוכל לעשות זאת בחינם דרך אתר הר הכסף. הר הכסף לא תמיד ימצא את הכספים שלכם ולכן כדאי להיעזר בחברה מקצועית העוסקת בשירותי איתור כספים אבודים. אנו ממליצים על חברת "מניב" שאנו מכירים את בעליה ומכירים ברמת המקצוענות שלהם וביכולות שלהם לבצע את המשימה. מה כבר יש לכם להפסיד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *