לכל אדם יש שאיפה לצמוח, לגדול ולהתפתח. כאשר אתה עובד שכיר אתה מתקשה מאוד לעשות זאת מאחורי הדרישות הלא תמיד מציאותיות של המנהל שלך. כאשר אתה עובד קשה ורואה את המשכורת בסוף החודש שברוב המקרים לא באמת משקפת את היכולת האמיתית והכישורים שלך, העבודה כבר לא נראית אטרקטיבית במיוחד עבורנו. כשזה קורה, מתחילות להעלות מחשבות והתלבטויות לגבי המעבר מאזור הנוחות של עולם השכירים לעולם העצמאיים.

להקים עסק עצמאי זה דבר פשוט מאוד, אך לתחזק, לנהל ולפתח אותו דורש מאמץ, התמדה, כישרון ויכולות שצריך לרכוש תוך כדי תנועה. על מנת לעזור לכם בתהליך פתיחת העסק שלכם החלטתי לאסוף עבורכם רשימה של טיפים חשובים שכדאי לשים לב אליהם, תחליטו לאמץ או לא אני ניסיתי לעזור 🙂

עוד על עולם האינטרנט והעסקים תוכלו ללמוד אונליין בקורסים, ספרים, סרטונים ומאמרים.

  1. התנהלות מקצועית – אין זה משנה אם הקמתם עסק אינטרנטי או עסק פיזי, התייחסו לעסק כעל העבודה החדשה שלכם ואפילו מעבר לכך. חשוב שתבינו את ההבדל בין להיות שכיר לעצמאי. כשאתה עצמאי ואתה לא ממלא את התפקיד כשורה – אין מי שיפטר אותך, אין מי שימלא את מקומך – אם אתה לא ממלא את התפקיד שלך כראוי זה פוגע בעסק כולו. אם אתה זקוק לידע כלשהו – תלמד אותו. קרא ספרים, מאמרים, צפה בסרטונים, צפה ב קורסים אונליין השתתף בסדנאות וכנסים.
  2. תכנית עסקית – אני לא אומר שכל עסק זקוק היום לתוכנית עסקית כדי להצליח, אך אני לאו דווקא מדבר על תוכנית עסקית שמגישים כדי לקבל הלוואה לעסק מגופים שונים. מספיק שתבנו תוכנית עבודה משלכם, עבורכם ועבור העובדים שלכם, על מנת שתדעו את הדרך שלכם. סמנו לעצמכם מטרות מקצועיות וריאליות לרבעון הקרוב, לחצי השנה הקרובה ולשנה הקרובה. רשמו את תהליך העבודה שאתם רוצים לבצע ועבדו לפי התוכנית, אם לא יהיה לכם תכנון טוב, מטרות ריאליות ותכנית כלכלית לשנה הקרובה, סביר להניח שיהיה לכם קשה לפתח את העסק ללא בקרה עליו, אם לא תגדירו יעדים ומטרות איך תדעו אם הגעתם לאן שרציתם?
  3. השקיעו בהתפתחות האישית שלכם – ראינו כבר אנשים רבים לאורך השנים שזכו בלוטו בעשרות מיליוני שקלים והפסידו את כל הכסף מהר מאוד. הסיבה לכך היא שאותם אנשים הם בעלי תודעה נמוכה, הם אנשים שהיו רגילים להרוויח משכורת X בחיים שלהם ופתאום הרוויחו כסף השווה ל10000X ממה שהיו רגילים…

השקיעו בפיתוח האישי שלכם. השקיעו בתודעה שלכם. בנאדם שרגיל להרוויח 5000 ₪ בחודש ורוצה להרוויח 50 אלף ₪ בחודש, צריך להעלות את התודעה שלו ל50 אלף ₪ אחרת הוא לא יגיע לסכום זה, או שלא ידע להתנהל אתו. צפו באתר הבא – קורסים אונליין, קראו ספרים והשתתפו בכנסים של התפתחות אישית. חזקו את התודעה שלכם ותוכלו לשלוט בהכנסות גדולות יותר.

ישנם עוד טיפים רבים שאחלוק אתכם במאמרים הבאים שלי. ממליץ לכם בחום לעקוב אחר הטור שלי אם אתם נושמים יזמות, נושמים עסקים ואוהבים אתגרים – אז יש בנינו מן המשותף.

אם אתם זקוקים לטיפים ועזרה נוספת אתם מוזמנים להשאיר תגובות כאן למטה, אנשים שמחים ללמד ולעזור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *