כיום, בעידן המרושת והמתוקשר, אין צורך במאמצים מרובים ובנסיעות ארוכות על מנת להשיג פרנסה, אלא ניתן להתפרנס ולעבוד באמצעות האינטרנט בקלות וביעילות רבה. להרוויח כסף באינטרנט באמצעות כתיבת מאמרים, זו אחת הדרכים הנפלאות להתפרנס בקלות, ומהבית. במאמר זה, צוות המומחים של "מרקטינג פוסט", המגזין הישראלי לשיווק ולעשיית כסף באינטרנט, מסבירים לנו למי מתאים להרוויח כסף באמצעות כתיבת מאמרים באינטרנט, מהו המבנה המומלץ למאמר ולתוכן שיווקי, ומשתפים אותנו בטיפים למציאת לקוחות בתור כותבים מתחילים.

למי הכי מתאים להרוויח כסף באמצעות כתיבת מאמרים?

כתיבת מאמרים, היא מיומנות הניתנת ללמידה עבור כל מי שניחן בגישה ובאהבה לכתיבה, ולכל מי שמעוניין ללמוד את התחום. תוכלו לצפות בקורסים אונליין אודות כתיבת מאמרים בחינם). לרוב, כתיבת מאמרים מכילה ומשלבת מיומנות של כתיבת תוכן ויצירתיות. כתיבת תוכן לשם כתיבת מאמרים היא דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט בקלות וביעילות ואף ליהנות מכך. זו עבודה שמתאימה לכל מי שמחפש דרך לעשיית כסף באינטרנט ולשלב בה יצירתיות, כתיבה ומסירת מידע לגולשי הרשת. אם אתה חובב כתיבה, בעל כשרון לכך ויש לך רצון ללמוד ולהתפתח בתחום, נמצאת מתאים לעבודה זו.

מה דרוש בכדי להצליח בכתיבת מאמרים באינטרנט?
לרוב, כתיבת תוכן אינה משימה פשוטה והיא דורשת מיומנות חיפוש, בקיאות בנושא הכתיבה ומציאת נתונים אמינים ונכונים. להרוויח כסף באינטרנט באמצעות כתיבת מאמרים זו אינה עבודה שמתאימה לכל אחד, אלא לשם כך דרושים זיקה, גישה, כשרון ורצון להצליח וללמוד את תחום הכתיבה. כמו כן, רצוי שתהיה בעל עניין בתחומים שונים ומגוונים, שכן נושאי הכתיבה משתנים ותלויים בבקשת הלקוחות עבורם אתה כותב. להרוויח כסף באינטרנט על ידי כתיבת מאמרים אינה תמיד עבודה משתלמת, הכדאיות תלויה בכמות הזמן שלוקח לך לכתוב את המאמר או את התוכן המבוקש. יש הנוטים לחשוב, כי להרוויח כסף באינטרנט זה פשוט וקליל, אך לא תמיד הדבר מתאפשר בקלות. מומלץ לנסות ולהתחיל ואז לבדוק את קצב הכתיבה ואת איכותה, ולפי זה לשקול את כדאיות ההמשך.

סוגי מאמרים שונים

קיימים סוגים ומבנים שונים של מאמרים ותוכן ברשת. המומחים מספרים לנו שלכל סוג מאמר ולכל מבנה יש כללים משלו, למרות שאלו עשויים להשתנות ממאמר למאמר ובהתאם לבקשות ספציפיות של הלקוחות עבורם אתה כותב. כמו כן, ישנם סני סוגי מאמרים עיקריים, ולכל אחד מטרה מסוימת:

– מאמרי תוכן, שמטרתם למסור אינפורמציה וערך מוסף בתחום מסוים.
– מאמרים שיווקיים, שמטרתם למתג מוצר או שירות מסוים ולקדם אותו בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים.

מאמרים למטרת קידום ושיווק באינטרנט

במאמרים למטרת קידום במנועי חיפוש, הלקוח יצרף לבקשתו ביטויי מפתח, ביטויים שהגולשים נוטים להזין במנועי החיפוש, ועל ידי הכללתם בתוכן המאמר, אתר הלקוח עולה בתוצאות בחיפוש במקומות בולטים ורלוונטיים יותר. למרות שמטרת המאמר השיווקי היא מכירה או שיווק, יש לעדן את המסרים השיווקיים ולשלב אותם בתוכן באופן סמוי ולא אגרסיבי מדי. ישנם מקרים בהם תידרש לכתוב מאמרים שיווקיים בעלי אופי מכירתי מובהק וברור, במקרים אלו הכללים משתנים מעט וניתן לחדד את המסרים ולהדגיש אותם באופן ישיר יותר.

מבנה מומלץ למאמר תוכן ולמאמר SEO
קיים מבנה מומלץ ובדוק שעובד ומושך את עיני הגולשים ברשת. כללי המבנה הם אוניברסליים ויעילים:
– צור כותרת מושכת, כזו המעוררת בקוראים סקרנות להמשיך ולקרוא את המאמר
– הקפד על פסקאות קריאות, קצרות ופשוטות
– הקפד על שפה נאותה וברורה
– אל תכתוב יותר מדי שורות בכל פסקה
– רצוי שיהיו לפחות 4 פסקאות במאמרים המונים עד 300 מילים
– כתוב פסקת פתיחה מושכת ומזמינה, שבה יוצג תוכן המאמר באופן שימשוך את הקורא להמשיך ולקרוא הלאה
– בפסקת הסיום, אין להאריך ולהרבות במשפטים מסורבלים, עדיף לסכם את המסר בקצרה
– יש לכלול את ביטויי המפתח הנתונים במאמר שיווקי לפחות 3 פעמים: בפסקה הראשונה, בגוף המאמר ובפסקת הסיום

טיפים למציאת לקוחות לכותב המאמרים המתחיל

ככל שתרבה בכתיבה, בהתנסות ובלמידה (ללימוד קורס אונליין בנושא כתיבה לחצו כאן), כך תשתפר איכות הכתיבה שלך ואיכות התוכן אותו אתה כותב. בנוסף, כתוצאה מהמיומנות שרכשת, קצב הכתיבה שלך יגבר והעבודה שלך תהיה משתלמת יותר. לשם מציאת לקוחות מומלץ להקים אתר ולקדם אותו באמצעות תוכן שכתבת, ולהיעזר ברשתות החברתיות על מנת לאתר לקוחות רלוונטיים. על מנת שתוכל להרוויח כסף באינטרנט באמצעות כתיבת מאמרים יש לכתוב מאמרים איכותיים ולפי בקשת הלקוח.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *