אתם זוכרים שתקופת הלימודים האקדמיים יכולה להיות מעייפת, עמוסה ומלאה בהתרוצצויות מפה לשם במטרה לשכפל עמודים מספרים, לסכם חומרים למבחנים ולהתרוצץ בחיפוש אחר מקורות המידע וכו'…  אם ברצונכם להרוויח אקסטרה כסף באינטרנט, פרסמו את העבודות האקדמאיות, מחקרי השוק והמאמרים שלכם ועזרו לסטודנטים להצליח בלימודים ולחסוך זמן!

מטלות אקדמאיות סוחטות המון זמן שיכול להיות מנוצל ללמידה אפקטיבית שבאמת תורמת ללימודים וחוסכת זמן מיותר ועוד עומס בנוסף לכל המטלות הקיימות של הסטודנטים…

לכן אתר smarter מציע את אפשרות העלאת מאגר של עבודות אקדמיות שעוזרות לסטודנט לקבל מידע על החומר הספציפי שהוא צריך ברמה גבוהה ובפרטים מדויקים שיהיו לו לעזר למבחנים, סיכומים או רעיונות לעבודות שהוא יעשה בעצמו. מכאן אתם יכולים להסיק שהעבודות, מחקרי השוק והמאמרים שעשיתם בתקופת הלימודים האקדמיים שלכם בעלי ערך רווחי בשבילכם ומשתלם לכם לפרסם את העבודות שיש לכם להציע ולהרוויח כסף באינטרנט! מהעבודות האקדמיות שלכם הסטודנט ירכוש הוא יוכל לקבל מושג על איך ליצור את העבודות שלו בעצמו וישדרג אותן בעזרת המידע החדש שיהיה לו. כך הסטודנטים יכולים להקל על עצמם ולצמצם את תהליך המחקר הדרוש ליצירת עבודה אקדמית- בנוסף לרווח שתקבלו מהעבודות שלכם אתם תוכלו לעזור לסטודנטים לעבור תקופות לחוצות בצורה רגועה יותר.

בsmarter תוכלו להעלות עבודות במגוון תחומים כמו ביולוגיה, כלכלה, משפטים, פסיכולוגיה או כל תחום שעליו עשיתם עבודה אקדמאית. אתם יכולים להעלות לכל נושא מספר רב של עבודות שעשיתם, ללא הגבלה. את עבודות אלה אתם מציעים לרכישתם של הסטודנטים. כל עבודה שאתם מוכרים אתם מרוויחים 40% מהרווח. לאחר שנרשמתם לאתר אתם תוכל להיכנס לחשבון שלכם ולעקוב אחר ההכנסות המצטברות של מכירת העבודות שלכם. בנוסף, קיימת האפשרות לצרף חברים לרשת החברים שלכם וכך תוכלו להרוויח 30% מההכנסות שלהם, עד ארבעה רמות של של חברים וכל זאת בצורת כסף באינטרנט ללא מאמץ!

את העבודות שאתם מעלים אתם יכולים לתמכר כרצונכם אך כדאי שתשקלו מספר גורמים:

נפח העבודה- ככל שמספר העמודים של העבודה שלכם גדול יותר, כך בהתאם תוכל לתמכר אותה במחיר גבוה יותר- סביר להניח שאם העבודה שלכם גדולה, היא בעלת עומק על נושא מסוים, מה שמעלה את הערך שלה.

השכלה אקדמית גבוהה- לצד המאמרים שאתם מעלים אתם מציינים את הפרטים שלכם- אילו תארים יש לכם ובמה. ככה שהשכלתכם גבוהה יותר, כך אנשים ירצו לרכוש את עבודתכם בתמורה לאיכות שהם מקבלים, במקום לחפש חומרים אמינים באינטרנט/ ספריות- כך אתם יכולים לתמכר את העבודות שלכם גבוה יותר. בנוסף, אתם יכולים לצרף את הציון שעבודתכם קיבלה ובכך להעלות את הערך שלה.

לסיכום, אם יש לכם עבודות מתקופת הלימודים האקדמיים שאין לכם צורך בהם יותר או שאתם בזמן הלימודים וסיימתם את אותו הנושא, פרסמו אותם באתר ותרוויחו עליהם כסף באינטרנט בלי יותר מידי מאמץ- תוך כדי תעזרו לתלמידים לקבל מידע אמין ומסודר על הנושא שהם צריכים ותיצרו להם שקט נפשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *