אודות המגזין

 

החזון שלנו

הרעיון של האינטרנט בצורתו הראשונית נהגה כבר בסוף שנות ה60 של המאה הקודמת אולם פיתוח האינטרנט בצורתו הנוכחית ושימושיו הרבים החל להתפתח יותר בשנות ה90. מאז עבר עשור אחד בלבד עד שבעלי עסקים החלו לנצל את כוחו של האינטרנט לצרכי פרסום. הקמת גוגל בשנת 98 והתפתחותה המטאורית בתוך שנים ספורות סייעו לכך כמובן. בהתחלה הפרסום היה מגושם, מעט מאוד אפשרויות, סביר להניח שאלה מאוד יקרות (גם להקים אתר היה מאוד יקר) ועדיין לא הייתה כמות מידע כפי שיש היום באינטרנט. היום ניתן לראות כי כל עסק, קטן או גדול, עושה שימוש באינטרנט לצרכי מיתוג, חשיפה, הבאת לקוחות והצמחת העסק. החזון שלנו הוא להנגיש את המידע הלימודי הטוב והמקצועי ביותר בעולם השיווק והפרסום באינטרנט ונעזרים במומחים שונים בתחום החולקים מניסיונם לטובת קהל המגזין. בנוסף לתחום השיווק הדיגיטלי אנו שמחים לחלוק גם מידע רב אודות יזמות, ניהול עסק, פרילנסינג, מכירות והתפתחות אישית כדי לספק לקהל שלנו מרכז לימודי לתוכן איכותי לשיפור יכולות הניהול וקבלת ההחלטות בעסק, שיפור ביצועים ושבירת תקרת הזכוכית שהם שמים מעל ראשם.

 

שאלות / תשובות:

התשובה מתחלקת ל2 מקרים:

  1. במהלך השנים אתר המגזין עבר לתבנית חדשה ובמהלך הפניות התכנים באתר לתבנית החדשה כל המאמרים באתר שויכו לאדמין. הצלחנו לשייך באופן ידני את רוב המאמרים באתר לבעליהם אולם אם מצאתם מאמר ששלחתם אלינו בעבר והוא לא על שמכם אנא צרו עמנו קשר שנוכל לתייג אותו בצורה נכונה.
  2. המקרה השני הוא אנשים הטוענים שהועתקו מהם מאמרים עם זכויות יוצרים שלהם על התוכן. כל מאמר שעולה לאתר עובר בדיקת ייחודיות בתכנת COPYSCAPE לוודא שאין בו חלקים מועתקים מהרשת. במידה ונמצא באתר תוכן שהועלה על ידי מי מהכותבים השמור על ידכם כפטנט או שאתם בעלי הזכויות על אותו התוכן אנא האירו את ענינו בנושא שנוכל להוריד את התוכן המדובר מהאתר.

צוות המומחים של אתר המגזין הם אנשי מקצוע העוסקים במשרה מלאה בתחומי העיסוק של המגזין. אנשים בעלי וותק וניסיון בתחומם היכולים לתרום מהידע והניסיון שלהם לקהילת המגזין באודם מרוויחים חשיפה, פרסום, קישורים לאתריהם ועוד. כדי להתקבל לצוות המומחים יהיה עליכם להעלות לפחות מספר כתבות בתשלום לאתר המגזין ולשם כך צריך ליצור עמנו קשר דרך האתר/דף הפייסבוק ולבקש להצטרף לצוות המומחים. מפרסמים קבועים יזכו להנחה משמעותית בפרסום כתבות על בסיס חודשי קבוע.

קהילת המגזין מונה יזמים ואנשי עסקים בתחומים שונים וכן אנשי מקצוע רבים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט. המשותף לכולם הוא יזמות וניהול עסק וכן הרצון להעמיק את הידע בתחום העסקים, המכירות והשיווק באינטרנט. לפרסום בתשלום של כתבת אורח באתר או רכישת שטח פרסום באתר יש לבדוק את עמוד “פרסום במגזין” בתפריט הראשי העליון באתר.

התוכן הלימודי באתר הוא פרייסלס והוא מחולק לכם בחינם למעט מוצרים דיגיטליים שתוכלו לרכוש מחנות המגזין בתשלום. קטגוריות תוכן הפרימיום באתר מרכזת מבחר מאמרים שכדי לקרוא אותם כל שאנו מבקשים הוא שיתוף קטן בפייסבוק של המאמר כדי לעזור לנו להרחיב את קהל היזמים ובעלי העסקים שאנו יכולים לעזור להם. לאחר שתיכנסו למאמר תוכלו לראות את כפתור השיתוף שבלחיצה עליו ושיתוף המאמר בפייסבוק התוכן ייפתח לקריאה. עזרו לנו לעזור לאחרים ופרגנו לנו בשיתוף קטן 🙂

בתפריט הראשי שמתחת ללוגו האתר תוכלו למצוא את חנות המגזין. בקטגוריה זו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים דיגיטליים לימודיים מקצועיים מטובי המומחים בתחומי העיסוק של המגזין. מדובר בידע שלא יסלא בפז שיספק לכם הכשרה מקצועית בתחום מסוים או ידע מקצועי שייתן לכם יתרון על פני המתחרים שלכם הפחות מעמיקים בלימוד מכם. עם הכניסה לעמוד של אותו מוצר שמעניין אתכם תוכלו ללמוד יותר לעומק על אותו מוצר (ספר, קורס, מוצר אחר) ואת אפשרויות הרכישה של אותו מוצר.

מומחה יקר: בעבר המגזין פעל במתכונת של PDF המחולק לרשימת התפוצה אחת לחודש. עם המעבר של המגזין לאתר פעיל במקום גיליון PDF נאלצנו לסנן מאמרים רבים שהיו מועתקים במלואם ממקור אחר (מומחה שרצה לחסוך לעצמו זמן ושלח לנו מאמר למגזין שכבר היה קיים באתר שלו או במקום אחר ברשת). מאמרים שהיו מועתקים רק בחלקם יכולנו לשמור באתר ולספק לכם את החשיפה שלכם בתנאי שנשנה את החלקים המועתקים במאמר בתוכן חדש. למעשה שיכתבנו מחדש את מה שכתבתם במילים אחרות. במידה וזה לא לטעמכם ותרצו לתקן את הנוסח אתם מוזמנים לפנות אלינו בעמוד יצירת הקשר באתר.

כמו כן – מומחים אשר שלחו טורים קצרים של פחות מ300 מילים – נאלצנו להרחיב את התכנים עם העלאתם לאתר על מנת לשפר את חוויית המשתמש והערך המוענש לגולשנו. תודה על ההבנה.

יצירת קשר מהירה