Home שיווק ופרסום באינטרנט PAY PER CALL – שיטת פרסום

PAY PER CALL – שיטת פרסום

PAY PER CALL – שיטת פרסום

כפי שזה נשמע, שיטת פרסום, בה המפרסם משלם על שיחת טלפון.  נזכיר שיטות אחרות:  ppc תשלום על קליק, ppv תשלום על צפיה (כמו בטלוויזיה למשל) ויש גם תשלום על ליד ותשלום על רכישה.

השיטה הופכת יותר ויותר פופולרית ככל שאנשים מבצעים יותר ויותר פעולות
באינטרנט בטלפון הסלולרי ופחות במחשב.

למרות שגם במחשב זה קורה, אנשים בד״כ רגילים יותר להוציא שיחות טלפון
מהמכשיר הסלולרי ופחות מהמחשב.

איך זה עובד?  מישהו נניח מחפש עו״ד באזור ירושלים, ואז מקבל תוצאת חיפושעם מספר טלפון. לחיצה על מספר הטלפון תבצע חיוג למספר הטלפון של אותו עו״ד. ורק על השיחה העו״ד ישלם . pay per call

מה מיוחד בתשלום על שיחה? כמה דברים:

  • מעבר בין online לoffline, אותו לקוח פוטנציאלי, מחפש עו״ד באינטרנט אבל את הקשר הראשוני הוא עושה באופן לא מקוון. יש כאן יתרון גדול לעסקים,כמו עו״ד למשל בהם כשדי לסגור עסקה חייבים לעבור לoffline בד״כ. אז במקום שהגולש ישלח מייל ואז יחזרו אליו, הוא מתקשר מיד. זה גם מעלה את אחוזי ההמרה וגם חוסך בכסף כי עו״ד בעצם משלם רק כאשר יש שיחה ולא כל פרסום.

מיקום: בגלל שהמודעה מופיעה במכשיר נייד שמצויד בד״כ בgps, אפשר לפרסם עסקים שנותנים שירות מבוסס מיקום. למשל פיצריה או פלאפל, נניח בשכונת רמות בי-ם.. בפרסום עצמו הפיצריה יכולה להגדיר שהמודעה תופיעה רק למי שמחפש פיצריה ונמצא כרגע בשכונת רמות בירושלים. גפ כאן אחוזי ההמרה גבוהים יותר, כי המודעה רלוונטית. היא לא מופיעה למישהו שנמצא בבאר שבע וברור שלא יכול להזמין פיצה מירושלים.

המודעות יכולות להופיע בתוצאות חיפוש או כבאנרים באפליקציות או אתרי אינטרנט.

וכפי שאמרנו כבר, כמה שהפרסומת יותר רלוונטית לנו כך היא פחות מעצבנת
ובסופו של דבר זולה יותר.

Leave a Reply

Your email address will not be published.